duminică, 31 martie 2013

Bancuri Cu Betivi



    HALBA

Un beţivan întreabă barmanul:
– Câtă bere vindeţi pe zi?
– Cam patru butoaie…
– Vreţi să vă spun cum aţi putea să vindeţi cinci butoaie pe zi?
Barmanul interesat:
– Cum?
– Umpleţi halbele ca lumea!!!

A UITA...

Este bine să lași băutura… însa e rău să uiți unde ai lasat-o!!!

AMARUL...

Un om trece pe langa un betiv si il intreaba:
- De ce bei mai, omule?
- Ca sa-mi inec amarul.
- Si, l-ai inecat?
-Nu, ca al dracului stie sa inoate!

LA FARMACIE

Un betiv intra intr-o farmacie si urla:
– Da-mi un prezervativ, acum!!!
Farmacista:
– Mai decent, va rog!
La care betivul isi scoate p**a si intreaba destul de calm:
– Aveti hainute pentru acest bebelus?!?

CONIACUL

- Aţi urmat recomandarea mea: o pastilă înainte de masă şi un coniac mic la desert?
- Da, numai că la pastile sunt cu zece zile în urmă, iar la coniacuri sunt cu trei săptămîni înainte.

LA SECTIE

- Nu po's'nteleg d'e ce am fost adus la pol .. politie! Exclama un betiv, plin de indignare!
- Pentru bautura!!! Ii raspunde ofiterul de serviciu...
- Pai, de ce nu zici asa? Adu-mi un coniac!!!

AMBITIE

- Hai la o bere!
- De cand s-a mutat soacra la mine, nu mai beau!
- De ce?!?
- N-am chef s-o vad in dublu exemplar...

INTALNIRE

El: - Nu mi-am putut inchipui că whisky-ul te poate infrumuseţa aşa de mult!
Ea: - Dar nici n-am pus gura pe băutură!
El: - Ştiu, eu insă sunt la al 5-lea pahar...

PRETIOSUL MEU 

Un scotian care avea o sticla de wisky in buzunarul de la pantaloni se impiedica pe scari. Cand isi revine pune mana pe bunzunarul unde era sticla si simte ceva ud:
 - Sper ca e sange.


LASATI UN COMENTARIU !!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu