miercuri, 3 aprilie 2013

Cele Mai Noi Bancuri



Banc cu Politica

Mitică discută cu prietenul lui Popică despre politică:
- Bă Popică, ieri m-am întâlnit cu prefectul județului.
- Așa și? Ce ți-a spus bă Mitică?
- Că vrea să devină iar popular.
- Aha, și tu ce i-ai spus prefectului Mitică?
- Păi, i-am spus să inaugureze în prezența presei, toate construcțiile din județ.
- Si prefectul ce-a răspuns?
- Simplu Popică, a spus că o să pună un consilier, să verifice toate construcțiile sociale realizate pentru populație.
- Si consilierul ce a spus Mitică?
- Că s-au realizat mai multe construcții sociale pentru județ.
- Ce construcții Mitică?
- Păi, casa primarului, vila prefectului…

Vacante Tari

Mitică plănuiește împreună cu Popică să plece într-o vacanță.
- Bă Popică, tu ce părere ai?
- La ce te referi Mitică?
- La vacanță Popică.
- Aha. Si unde zici să mergem, Mitică?
- Bă Popică, eu zic să ne luăm soțiile și să mergem în vacanță în Africa.
- Eu nu vreau Mitică. Să ne mai gândim.
- Bine Popică, ne mai gândim.
- Ce zici Popică, o vacanță la Predeal.
- Ar fi o opțiune, dar…
- Sau dacă vrei putem merge la mare la Constanța.
- Eu știu ce să zic, Mitică. Sti cum este acolo.
- Da Popică, cum să nu știu.
- Mă gândeam să mergem în Franța la Paris.
- Nu Mitică, în Franța este scump.
- Si cât de scump poate fi Popică?
- Este destul de scump Mitică.
- Bine atunci. Ce zici dacă am merge la Viena.
- Păi, măi Mitică, tu nu ști c-am mai fost.
- Așa-i Popică, uitasem.
La care Mitică enervat zice:
- Si atunci, unde vrei să mergem Popică?
- Eu zic să mergem în vacanță în Africa.
- Păi bine mă Popică, nu ți-am propus și eu să mergem acolo?
- Ba da Mitică, dar atunci nu știam că vrea și nevastă-mea…

Bancuri Din Lumea Satului

Intr-o dimineață Ion pleacă la câmp iar pe drum se întâlnește cu Gheorghe.
- Ce faci Gheorghe după ce termini treaba la câmp?
- Păi ce să fac Ioane? Mă duc acasă să mă odihnesc.
- Dar tu Ioane, ce faci după ce termini treaba la câmp?
- Păi mă duc la Veta, că este văduvă de două săptămâni.
- Băi Ioane! Ești nebun? Doar sunteți rude.
- Măi Gheorghe, tu ești demodat mă. Păi în ziua de azi nu se mai tine cont de așa ceva.
- De unde ști tu Ioane? Că nu se mai ține cont.
- Păi, de la domn’ primar și de la sfinția sa Ioan, că și dânși au făcut la fel. Nu sunt ei modelul satului?

Bancuri Spuse De O Mama

O mamă care încerca să-și adoarmă fiul zice:
- Fiule, vrei să-ți spun bancuri? Adormi mai ușor.
- Da, vreau să-mi spui bancuri.
- Bine fiule, îți spun.
- Ok mamă, dar înainte de a începe să-mi spui bancuri, îți spun eu unul.
- La ce te referi fiule?
- La faptul că l-am văzut pe tata azi cum îi lingea supapa vecinei noastre iar ea banana.
- Nu-i așa mamă? Că spun bancuri interesante?

Bancuri cu avocați
Un cetățean se duce la un avocat și zice:
- Domnule avocat, am probleme cu un teren aflat în proprietatea statului și doresc să clarific situația.
- Sigur, răspunde avocatul, ofer cele mai bune servicii juridice din oraș.
- Domnule avocat, este vorba de un teren pe care doresc să-l recuperez de la stat.
- Foarte bine, mâine depun actele la judecătorie și rezolvăm problema.
A doua zi cetățeanul cu pricina se întâlnește cu un prieten care îl întreabă:
- Ai rezolvat cu terenul respectiv?
- Bă, am vorbit cu un avocat și s-a amânat verdictul.
- Păi da, că la noi avocații sunt înțeleși cu judecătorii, să se amâne procesele.
- Bă, tu ești nebun? Ce faci? Spui bancuri?
- Nu prietene, tu nu ști, că așa este la noi justiția...îți ia și banii și proprietatea


Bulă la inspecție
Bulă azi are inspecție la geografie iar profesoara zice:
- Copii, astăzi vom vorbi despre delta dunării și despre alte fluvii.
Bulă nu era deloc atent la profesoară, șoșotea cu colegul de bancă.
- Bulă, te rog să fi atent la lecție.
- Da doamnă, răspunde Bulă.
Profesoara continuă să vorbească despre fluvii, Bulă continuă și el să șoșotească.
Văzând că Bulă continuă, profesoara începe să pună întrebări.
- Copii, ce păsări trăiesc în deltă?
Deși Bulă a ridicat primul mâna, răspunde Maria.
- Cormoranul, doamna profesoară.
- Bravo Maria, stai jos.
- Ei, cine mai vrea să răspundă?
Bulă ridică și el mâna.
- Eu doamnă, răspunde Bubulina.
Bulă și el cu mâna pe sus dar profesoara zice:
- Zi Bubulina.
- Pescărușul, doamna profesoară.
- Bravo, stai jos.
Bulă tot insista și el să răspundă.
- Ei, cine mai răspunde?
Văzând profesoara că nu mai ridică mâna decât Bulă, trece la următoarea întrebare.
- Cu ce se hrănesc aceste păsări?
Bulă tot insista să răspundă.
- Zi tu Ionescule, zice profesoara.
- Păi, eu nu știu cu ce se hrănesc doamnă.
La care Bulă de colo zice:
- Doamnă, eu știu cu ce se hrănesc păsările în deltă.
- Foarte bine Bulă, și cum ai ajuns la concluzia că ști?
- Păi, în delta, am văzut cum peștele lui tata intra în păsărica lui mama și am ajuns la concluzia că păsările se hrănesc cu pești..

Noi la treizeci de ani
Intr-o zi un soț se întoarce acasă după 30 de ani. Soția îl vede și-I zice:
- Cine ești? Si cum ai ajuns aici?
- Sunt eu Mitică, nu mă mai recunoști?
- Si de unde știu eu că nu minți?
- Păi, o să ți-arăt aluniță pe care o știm numai noi.
- Bine, arat-o.
- Mitică își dă tricoul jos i-o arată și-i zice:
- Ai văzut dragă, că eu sunt.
- Si unde ai fost 30 de ani, Mitică?
- M-am prăbușit cu avionul într-o jungle și abia am reușit să scap.
- Ti-ai neglijat familia, Mitică.
- Familia! Care familie? Că eu nu te am, decât pe tine.
- Pe mine și cei trei copii, Mitică.
- Copii! Care copii, dragă? Când am plecat nu aveam copii.
- Ba da Mitică. Ai doi băieți și o fată. Mâncai-ar mama.
- Un băiețel cu părul creț și negru. Nu seamănă cu mine.
- Al doilea e brunet cu fața asiatică iar fata e blondă și seamănă cu mine.
- Eu nu te am decât pe tine draga mea.
La care soția de colo zice:
- Auzi dragă Mitică, după ce că ai familie mai faci și gură.

SUBSTANTIVUL LUI BULA

Bulă și colegii lui la limba română întrebați de profesoară:
- Copii, astăzi vom analiza câteva cuvinte dintr-o propoziție.
- Ce cuvinte doamnă? Intreabă Bulă.
- Păi, de exemplu cuvântul “bancuri”.
Maria răspunde:
- Cuvântul bancuri este un substantiv comun.
- Bravo Maria, stai jos.
Bulă răspunde și el:
- Cuvântul bancuri este un substantiv comun.
- Bravo Bulă, văd că faci progrese, zice profesoara.
- Maria, cuvântul “idiot”.
Maria răspunde:
- Cuvântul idiot este un adjectiv.
- Bravo Maria, stai jos.
Bulă răspunde și el:
- Cuvântul idiot este un substantiv doamnă.
- Nu e bine Bulă, stai jos.
Bulă se așează iar profesoara zice către el.
- Măi Bulă, tu ești ca Băsescu.
- Cum adică doamnă? Intreabă Bulă.
- Păi da Bulă, că acum spui una si peste cinci minute spui alta…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu